ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

چه گروه هایی از دختران در ایران بیشتر در معرض فساد اخلاقی قرار د

چه گروه هایی از دختران در ایران بیشتر در معرض فساد اخلاقی قرار دارند

مدارس و دانشگاه ها وخطر فساد اخلاقی دختران - ویژه خانواده ها

مقاله از علی سلطانی مجد

همه ما میدانیم در اجتماعی که زندگی میکنیم چه می گذرد ، همه ما مطلعیم که فساد اخلاقی ، روابط نا مشروع در جامعه ما روبه افزایش هست ، پس بهتره راه های جلوگیری از گسترش آنرا در نظر داشته باشیم.

اولین گروه آسیب پذیر:

مقطع راهنمایی و دبیرستان برای دختران یکی از مهم ترین دوران زندگی اجتماعی محسوب می شود . متاسفانه به جای آنکه ارتباط فرزندان با والدین در این دوران گرم تر صمیمی تر و محکم تر شود والدین نا خواسته باعث ایجاد فاصله زیاد با فرزندان خود در این شرایط سنی حساس می شوند . در این سن به علت وجود کنجکاوی و دوران بلوغ اکثرا از دوستان خود تاثیر پذیر بوده و تمایل دارند خود برخی مسایل را تجربه کنند. سیگار کشیدن ، رفتن به پارتی ، نوشیدن انواع نوشیدنیها یا انجام برخی اعمال برای نشان دادن خود در محیط های دوستانه ، تمایل به ارتباط با جنس مخالف مخصوصا در دختران یکی از بارزترین رفتارهایی میباشد که در این دوران در صورت عدم نظارت و ارتباط دوستانه با فرزندان ، شکل می گیرد .

دختران شهرستانی دانشجو :

متاسفانه برخی از خانواده ها به زور دیواری دورتا دور دختر خود بنا کرده اند که این دیوار به جای آنکه باعث امنیت دختران شود آنها را در معرض خطر قرار میدهد .

برخی دختران دانشجویی که از شهرهای کوچک برای ادامه تحصیل روانه شهرهای بزرگ می شوند و به یکباره با محیطی متفاوت در کنار جنس مخالف بدون دیواری که والدین آنها دورتادور انها بنا کرده بودند روبرو می شوند ، برخی از آنها برای آنکه همانند سایرین شوند خیلی زود اخلاق و رفتار خود ار تغییر میدهند اولین تغییر انها ، تغییر رفتاریست و کندو کاو در روابط هم اتاقیها و هم کلاسیهای خود دیری نگذشته که کم کم وضعیت ظاهری و پوشش نیز تغییر میکند آنها برای انکه در جمع وستان خود پذیرفته شوند و برای کسب تجربه نا خود آگاه خیلی زود در گیر روابط با جنس مخالف و نهایتا در گیر روابط جنسی می شوند . بعد از 4 سال کمتر یا بیشتر زمانی که قصد بازگشت به محل زندگی خود را دارند والدین دیگر نمیتوانند دیواری دور تا دور آنها قرار دهند .

نگاه اشتباه خانواده ها در رفتار با دختران خانواده  :

به این نگاه نکنید که دختر شما چادر سرش میکنه اهل نمازه و در مجموعه همه میگن دختر پاکیه ، به جامعه نگاه کنید و با دختر خود رابطه دوستی داشته باشید و وی را از شرایط و اسیبهای اجتماعی مطلع سازید .

اینکه دور دخترتان دیوار بکشید و دختر شما خطایی نکنه هنر نیست مهم اینکه که انسان آزاد باشد و خطایی نکنه

بدبینی و عدم اعتماد کار دستتان میدهد :  بهتر است به جای سوال پیچ کرن و انتقال حس بی اعتمادی کمی دوستانه تر برخورد کنید بعنوان مثال  اگر دختر شما اتفاقی دیر به منزل برگشت دلیل براین نیست که حتما جای دیگری بوده .

با دوستان فرزند خود اشنا شوید و با انها طوری برخورد کنید که دختر شما در میان انها احساس غرور داشته باشد نه احساس بی اعتمادی از جانب شما.

در مواجه با صداقت دخترتان در صورتی که خطایی مرتکب شده بود خشونت به خرج ندهید تا صداقت وی با شما پایدار بماند

در دوران راهنمایی و دبیرستان ارتباط خود با دختران را گرم تر و صمیمی تر کنید دوران بلوغ حساس ترین دوره زندگی انسان است .

در مورد جنس مخالف خودتان  با فرزندتان صحبت کنید و ذهنیت انها را در دست بگیرید و کنجکاوی انها را تامین کنید فراموش نکنید انها سوالات بیشماری دارند که به علت حیاء و عدم ارتباط دوستانه با والدین قادر به مطرح کردن آنها نیستند در نتیجه در جامعه دوستان  دنبال پاسخ انها میگردند.

اگر دختر شما با جنس مخالف رابطه دوستی برقرار کرد و شما متوجه آن شدید ، اطمینان داشته باشید برخورد شدید شما کارساز نخواهد بود به یاد داشته باشید شما خود در این دوران بوده اید دختران بیشتر از پسران جذب آن چیزی می شوند که از آن منع شده اند .

نکته قابل توجه در مورد دختران :  دختران تابع شرایط هستند و هر زمان که شرایط به انها فشار بیاورد محیطی که آن شرایط بر ان حاکم است را ترک میکنند ( پدیده دختران فراری)  اما درمورد پسران به اینگونه نیست پسران خود شرایط را میتوانند تغییر دهند . پس هوشیار باشید برخورد های شدید و پیا پی کارساز نبوده و امکان دارد دختر شما برای فرار از شرایطی که شما بوجود آورده اید دست به هر کاری بزند.

دختران در دوران بلوغ بیشتر از هر دوران دیگری احساسی با مسایل برخورد میکنند.

با تشکر از شما  علی سلطانی مجد

نظرات 16 + ارسال نظر
درسا شنبه 4 مهر 1388 ساعت 20:34

سلام
نمی دونم چرا همه جا از فساد دخترا می گن؟ مگه پسرا پاک ترین مخلوقات روی زمینن؟
همه ی ما می دونیم که هر چی که از زمان بلوغ تو ذهن پسرا هست و در باره اش خیال پردازی می کنن , دهها برابر چیزاییه که دخترا توی ذهنشون دارند.
پسرا ذاتا خرابن.همشون.
و تو این دوره زمونه چون پسرا همچین ذهن خرابی دارن , تعداد کمی از اونها می تونن جلوی خودشونو بگیرن.
بهتره یه مقاله هم در مورد فساد پسرا بزارید.

در پاسخ باید عرض شود
همه پسرها اگر به قول شما بد هستند اونهم ذاتی اما با این حال اگر دختری به بدترین پسر روی زمین میدان ندهد اون پسر هیچ عملی نمیتواند انجام دهد

خسرومحمدزاده شنبه 4 مهر 1388 ساعت 22:22 http://masstan.blogfa.com

باسلام .خسته نباشید.مقاله بسیارمفیدوکاربردی بود/توجامعه ایی که توش زندگی میکنیم اکثرخانواده ها همینطوری هستند که اشاره فرمودید.ولی کاش بجای این همه گیردادن به بچه هاباهاشون دوست میشدند

دریا یکشنبه 5 مهر 1388 ساعت 18:08

با سلام و با تشکر از مقالتون .اقای مجد خیلی خوشحالم که سلامتیتونو دوباره پیدا کرده و ممنون از همکاری دوبارتون با وبلاگ.
ولی یه قسمت مطلب در مورددختران درسته و یه قسمتش به نظر من اشتباه درست اینکه تا دختر به پسر راه نده پسر پاک میمونه ولی اینم بی انصافیه که اقا پسرا با احساسات دختر خانومها با اون قصر رویایی که براش میسازن دختر خانومو گول بزنن و وقتی از پاکی صحبت میشه تقصیرا رو بندازن سر دخترا هر دو طرف مقصرن هم دختر که با رفتارش پسرو گمراه میکنه هم پسر که با وعده های دروغ دخترو گول میزنه حالا خودتون قضاوت کنید کی پاکه؟

با سلام ممنون از نظر شما

اینکه خانمها قصر رویایی بواسطه احساساتشون میسازند مقصر پسرها نیستند خداوند به انسان عقل داده باید ببینند ایا حرفهای یک پسر در شخصیت و شرایط وی عملی میشه یا نه .

هر جنسی هم خوب داره هم بد انسان مجموعای از همین خوبیها و بدیهاست مهم اینه که کدومش بیشتر باشه .

درسا دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 12:13

سلام
یعنی به نظر شما این دختر ها هستند که باعث به گناه انداختن پسرا می شن؟!یعنی پسرا به خودی خودی اصلا مرتکب گناه نمی شن؟ کیه که همش داره فیلم های مبتذل می بینه؟حتی مومن ترین پسرا هم توی عمرشون یکی دو بار این فیل مارو دیدن. کیه که با دیدن این فیلما جرات این رو پیدا می کنه که به پاک ترین دخترا هم توی خیابون متلک بگه؟
خداوند در قرآن می فرماید ( در مورد آدم و حوا): شیطان هر دوی آنها را فریفت.(نه فقط حوا رو.که بعدشم حوا بره آدم و گول بزنه)
پسرا هم توی همه ی فساد های اجتمایی مقصرند. قبول کنید.اگر این طور نبود که این همه تجاوز به دخترا وجود نداشت!

سلام
اولا من از عمد گزینه برخی رو با رنگ قرمز تایپ کردم که در نظر داشته باشید همه دختران را شامل نمیشه و من برای افرادی همچون شما برخی رو با رنگ دیگه تایپ کدم که اینگونه جبهه گیری نکنید بر خلاف شما که همه پسرها رو حتی تاکید کردید مومن ترین پسرها رو متهم کردید

کسی نمیگه پسرا به خودی خود دچار گناه نمیشن اتفاقا خیلی از پسرها ور میشناسم که حتی یکبار هم از این نوع فیلمها که فرمودید ندیدن

در مورد تجاوز :
تجاوز به کدام دخترها بیشتره ؟ به دختر یکه سرو سادس یا دختری که سرو وضعش یه جورایی دیگس ؟
بهتره امارشو از نیور انتظامی بگیرید صحیح نیست همینطوری قضاوت کنید اما دخترهای یکه سرو وضع نسبتا درست تری دارند کمتر نه خیلی کمتر مورد تجاوز قرار گرفته اند

سحر ایرانی دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 23:46

چرت و پرت!!!!!!!! مسخره و کلیشه ای...مقالاتتون افتضاح شده.متاسفم.

شیوه انتقاد کردن شما و طرز صحبت کردنتون
جالب بود
ممنون از نظرشما

مرتضی پنج‌شنبه 9 مهر 1388 ساعت 14:49

بنام خدا
سلام.با تشکر از مدیریت وبلاگ که مثل همیشه مطالب زیبا و مفیدی رو روی وبلاگ گذاشتن.میخواستم جواب درسا خانم رو بدم.نمیدونم از کجا آوردن این حرفاشونو ولی منو خیلی ناراحت کرده.واقعا در حرفاشون بی انصافی موج میزد.نمیدونم این نظر رو میخونن یا نه ولی امیدوارم بخونن و جواب بدن.خواهش میکنم این نظر رو در قسمت نظرات بذارید.ممنونم.
درسا خانم اینکه پسرا خرابن،متلک میگن،دختر بازی میکنن و یا فیلم های مبتذل میبینن و ... کاملا درسته،اما نه همه پسرا.کی گفته همشون دختر بازی میکنن؟یا اینکه همشون خرابن؟کی همشون فیلم مبتذل دیدن؟کی همشون متلک گفتن؟کی گفته پاکترینن روی زمین؟نه دخترا پاکترینن و نه پسرا.
خیلی از خود دخترا هم این عقیده رو دارن که تا دختر نخواد،پسر هیچکاری نمیتونه کنه.دختر دلش میخواد و دوست داره که پسر رو تحریک میکنه تا بره دنبالش.بعدشم کی گفته همه پسرا خرابن؟مگه شما همشو دیدی؟حالا شاید شاید شاید پسرای اقوام شما خراب باشن و شما با دیدن اونا به این نتیجه رسیدی که همه پسرا خرابن.اگه هم ندیدی پس چرا میگی همشون خرابن؟کی گفته پسرا ذاتا خرابن؟ما پسرا شهوتمون زیاده که اگه شما بذارید کنترلش میکنیم.تو یکی ازهمین مقاله های این وبلاگ (فکر کنم الان تو آرشیو باشه)نوشته بود،که خدا (که حتما قبولش داری)شهوت پسرا و احساسات دخترا رو زیاد کرده.اگه شهوت ما مشکل داره احساسات شما هم مشکل داره.در رابطه با فیلم مبتذل،خدا وکیلی چند تا پسر رو خودت دیدی که فیلم ببینن؟کجا دیدی؟اگه دیدی تو اونجا چیکار میکردی؟اگه ندیدی چرا حرف درمیاری که همه پسرا میبینن؟خدا رو شکر شما دخترا که نمیبینید؟خودت بگو اکثر فیلمهای مبتذل رو کیا بازی میکنن؟اینو که ندیده هم میشه گفت،نمیشه؟مگه اکثر بازیگراش دختر نیستن؟ها؟مطمئن باش شما بیشتر ما میبینی که کمتر نمیبینی.
تو خود ایران و تهرانش که پایتخته یا شهرهای بزرگ دیگه برو ببین و بگو وضعیت دخترا بد تره یا پسرا؟
فیلم آقای ده نمکی رو دیدی؟دخترای ایرونی نرسیده به کشورهای عربی ظاهرشون بکلی تغییر میکنه.بد حجاب ترین دخترای کشورها و شهر های عربی دخترای ایرونی هستن.بعد شما میگی همه پسرا خرابن؟اونم ذاتا؟
در ضمن پسر مومن اگه فیلم مبتذل ببینه که دیگه مومن نیست.پسر اگه مومن شد امکان نداره از این فیلم ها ببینه.حتی یکبار چه برسه به 2 یا 3 بار.این فیلمها هم به خود پسر ضربه میزنه نه به شما.
یه چیز دیگه خداییش شما هر وقت از کنار یه پسر رد میشی بهت متلک میگه؟عمرا اینجوری باشه.
نمیدونم شما که این حرفها رو میزنی چادری هستی یا نه؟تا اونجایی که من میدونم دختری که چادر سرش نکنه حاضر نیست مانتوی گشاد و بلند و بزرگ بپوشه.خوب فکر میکنی چی میشه؟مگه این حس خدادادی تا کی میتونه جلو خودشو بگیره؟برا چند نفر؟
اما اگه شما رعایت کنی چی؟درست نمیشه؟
فساد اجتماعی هم تقصیر جفتشونه.اینم بگم اگه شما دخترا سهمتون تو فساد اجتماعی بیشتر از ما نباشه،کمتر هم نیست.
اینو هم بدون که دختر خراب و دختری که این کارا رو از طرف پسر دوست داشته باشه تو ایران کم نیست.
موفق باشید.

درسا شنبه 11 مهر 1388 ساعت 17:34

با سلام
آقا مرتضی
99.999 % پسرا توی مقطعی از عمرشون(شاید اوایل دوران بلوغ.شایدم جوانی و...) دنبال همینجور که ذکر کردید میرن.شما گفتید که تا دختر نخواد پسر نمی تونه کاریو بکنه.اینجا یه مثالی میارم برای ایجاد تردید در حرفتون: وقتی توی ایستگاه مترو ( اوج ساعات شلوغی)( خصوصا امام خمینی) وقتی یه دختر کاملا محجبه توی صف پله برقی ایستاده و مردها هم پشت سرش ایستاده اند ...توسط پسری که بر حسب تصاف پشت سر این دختر خانم ایستاده یک حرکات ناشایستی صورت می گیره....(از طرف پسر)...دختر خانم چه کار می تونه بکنه؟؟!مگه دست خودشه؟اون دختر خانم محجبه دلش می خواسته که اون پسر اون حرکات ناشایست و انجام بده؟؟! به خدا نمی خواسته.پس همه جا دخترا مقصر نیستند. آقای محترم بنده چادری هستم.
دختر چادری (واقعی) به هیچ وجه دوست نداره کاری بکنه که پسر تحریک بشه و بهش متلک بگه. پس همه ی دخترا خواهان این نیستند که پسرا رو تحریک کنند. این چه جامعه ایه که پسرا اینقدر بی پروا شدند که به یه دختر خانم محجبه توهین کنند یا مسخرش کنند؟بگن فرضا خاله سوسکه؟! این قبیحه!
در ضمن من پسرای فامیلمونو سال تا سال نمی بینم .چه برسه به اینکه برم تو بهرشون و بررسی کنم که آیا چشم پاکن یا نه.نظراتی که من دارم بر اساس دیدن پسرای جامعه دانشگاه و همین محیط مجازی است.
اگه یه پسر پاک باشه یه دختر بد و فاسدی رو که توی خیابون میبینه باید بتونه خودشو کنترل منه و سریعا سرش رو بندازه پایین و نگاه و فکرشو به جای دیگه متمرکز کنه. نه اینکه مثل پسرای امروزی زل بزنن به دختره و بگن ای ول بابا!! پسر پاک باید ببینه حالا که دختر ناپاکه بهتره خودش خودشو کنترل کنه!
( البته نمی گم دخترا هر جور که دلشون می خوان بیان بیرونا ولییییییی بهتره پسرا هم یه ذره خویشتن داری کنن.
ببخشیدا!!!فکر می کنم که به شخص من توهین کردید آقا مرتضی!! مگه من....دختر خرابی ام که با پسر جماعت بشینم فیلم خفن ببینم؟؟؟!!شاید باورتون نشه ولی من تاحالا توی عمرم ا دونه هم عکس خفن... هم تنهایی ندیدم.چه برسه به این کارا؟؟بهتره حواستون باشه که به شخص توهین نکنید.من در حرفهای قبلیم به شخصی توهین نکردم.درباره ی کل پسرا حرف زدم.
طبق تحقیق هایی که کردم باز هم 99.9999% پسرا(واسه اینکه نگید همشون!) اینطور فیلم ها رو حتی یک بار برای یک دقیقه توی عمرشون دیدن.نمونش این است که: توی چندین سایت مه مثل همین سایت آموزشی هستند(www.zananegi.mihanblog.com
) درباره این موضوع صحبت و انتقاد می کنند که چرا مردها بعد ازازدواج دقیقا همان حرکاتی را می خواهند انجام دهند که قبلا در فیلم های... دیده اند؟!!(این جمله یعنی چی؟ چرا نگفتند دختر ها؟چانکه دختر ها خیلی خیلی خیلی کمتر این طور فیلم ها را می بینند.
در ضمن درباره بازیگر های این فیلم ها هم باید بگویم که آنها زنهای از خود فروخته ی غربی اند.نه زنهای پاک و نجیب و شیعه اصیل ایرانی!! بهتره اینقدر ارزش زن ایرانی را پایین نیاورید.زنهای پاک . مومن با لله در ایران کم نیستند.بهتره سرتون و بالا کنید و فقط دخترای فراری توی کشورهای عربی رو نبینید که تعدادشون نسبت به تعداد زنهای نجیب ایرانی بسیار ناچیز است.(نیمه ی پر لیوان را ببینید.)
منظور از پسر مومن که من توی حرفای قبلین گفتم پسر مومنی است که ادعای مومنی دارد ولی...پشت پرده یه کارای دیگه هم می کنه...خیلی ببخشیدا!! پسری که این فیلم ها رو میبینه چشمش دیگه دنبال زنهای توی خیابن نیست؟؟؟!!!(قضیه ی پله برقی مترو) یعنی دیگه سیراب میشه از...سکس؟!یا اینکه بدتر جری تر می شه؟بعد میره تو خیابون دنبال دختر.اینه فلسفه ی گناه و حرام بودن دیدن این فیلم ها .(پس به زنهای توی جامعه هم ضرر می رسونه.پس فقط ضررش متحمل خودش نیست!!)
پس اگر پسر پاک باشه به خدا به خرابترین دخترم محل نمی گذاره.مثل حضرت یوسف و زلیخا! نمونه ی بارز همین مسئله است.(نگین اون که پیامبر خدا بود و خدا کممکش کرد!! خرا به همه به اندازه ظرفیت طرف کمک می کنه به شرطی که طرف از خوش یه حرکت و تلاشی نشون بده.نه مثل پسرای الانی که سریع تا یکی و میبینن وا میرن.هر کسی باید تلاش خودشو بکنه.حضرت یوسفم یه مرد بود ولی پاک و با ایمان بود.

مرید یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 19:22

سلام من اومدم یه کم از اطلاعات سایت کپی کنم ولی با کلیک راست ممنوع مواجه شدم .باید بگم این کارا فایده نداره چون من صفحه را ذخیره کردم روی کامپیوترم و بعد مطالب را برداشتم . بذارید مردم استفاده کنن این کارا چیه ؟

مهدی یکشنبه 12 مهر 1388 ساعت 23:43

با تشکر از مطلب جدیدتون.
کامنتهای بالایی رو خوندم.
نکات جالبی تو کامنت هر دو دوست دیده می شد البته هر دو کامنت به شدت احساسی نوشته شده بود.
اگه نکات مثبت حرفای درسا خانم و آقا مرتضی را با هم جمع بزنیم به یه نتیجه و راه حل توافقی میرسیم:
تو جامعه ایده آل بایستی خانوما حجابشونو و آقایون نگاهشونو نگه دارند . یه اصل دو طرفه که اگه هر کدوم دچار نقصان بشه رو دومی تاثیر میذاره و این حرکت به صورت تسلسلی ادامه پیدا میکنه و باعث خروج از حالت تعادل میشه. برا بازگشت به تعادل هم باید هر دو همزمان به کار بیوفته تنهایی فایده ای نداره.
یه مطلب دیگه اینکه به نظرم نباید یه فرض جزئی رو به یه کل تعمیم داد. کاری که ما زیاد انجام میدیم. حسن ظن داشتن زندگی و تحمل ناملایمات اونو برا آدم راحت تر میکنه .
ممنونم

khaterehhhhhhhhhhhhh یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 04:02

تو قران اومده جامعه ای سالم است که مرد اون جامعه سالم باشه.
زن از قدیم دو شخصیت شیطان و فرشته رو داشته و داره.
پس این مرد هستش که در جامعه ی اسلامی از شیطان دوری کنه.
من میشناسم پسری رو که دوستاش برای اذیت کردنش با یه فاحشه ی بسیار بسیار زیبا تو اتاق گیر انداختن اما اون پسر درو شکونده و خودشو از شر شیطان رها کرده که به گفته ی یکی از دوستای اون پسر وقتی بیرون اومده چشماش پر اشک بوده. با اینکه اون فاحشه به هر نحوی میخواسته پسررو وادار به انجام گناه کنه اخه پسره خیلی هم خوشگله.
خلاصه تو هر 2 تا جنسش خوب و بد هست.

setare جمعه 6 آذر 1388 ساعت 11:33

با این جواب های تند وتیزی که به نظرات میدین کاملا مشخصه زیر ۲۸ هستین.نمیدونم چطور میگن شما بالای ۴۵ سالید.تا جای که من دیدم چندانم روحیه نقد شدن نداریننننننننننننننننننن.اینجا به نظرات دیگران احترام نمی ذارن چیزی که اصولا از جانب خودتونم رعایت نمیشه

سلام و درود
ما فقط نظراتی که محتوی فحاشی میباشد رو تائید نمیکنیم من نمیدانم کی و کجا گفته شده من 45 سال دارم . من بر حسب شغلی که دارم هر روز کارت ملی و شناسنممو چک میکنیم که جایی از ان با محاسبه تاریخ تولد به عدد 45 نرسیده ام حالا اگر مدارک دیگران از مدارک شناسایی من معتبر تره دوست دارم خودم هم ببینم .

اما لحن درج نظر شما حاکی از آن است که ما جنبه نقد شدن نداریم یا
...
به هر حال انتقاد هم شیوه خاص خودش رو داره اولین قدم در نقد ارائه دلایل نقد میباشد که من ندیدم شما دلیلی عنوان کرده باشید .

ما به همه نظرات و انتقادات احترام میگذرایم اما هر عملی قواعد و ضوابط خودش رو داره نمیشه یک نفر فحاشی کنه و اسمشو بذاره نظر یا انتقاد و بعد بیاد دوباره یه جای دیگه با اسم دیگه نظر بده غافل از اینکه ای پی ادرسش که همون ای پی ادرس قبلیس برای ما ارسال میشه

setare جمعه 6 آذر 1388 ساعت 11:35

راستی اون حرف خصوصی بود نزنید همه ببینن به خصوص وکیل مدافعتون(!!!)

به جز نظرات توهین آمیز همه نظرات درج می شوند

سین.میم.دال جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 08:14

با سلام.
با تشکر از مطلب خوبتون. به نظر من این مقاله این رو بیان نمی کنه که پسرا پاک هستن و یا دختر ها فاسدن ...
این کوتاه نظر بودن افراده که اینجور برداشت می کنن و مثل بچه ها بر سر مسائل بی ربط دعوا می کنن .
این یه حقیقته که دختر ها هم همانند پسر ها در یک سنینی بسیار تحریک پذیرند و این که شما ( درسا خانوم و ... ) خودشون رو کنترل کردن و یک انسان مومن و محجبه هستن خیلی خوبه ولی دلیل بر این نیست که همه دختر ها پاک باشن و یا برعکس ...
اگر چه تعداد زیادی از پسر ها توی این جامعه فساد های اخلاقی دارن ولی دلیل نمی شه که همه اینجور باشن ...
و شما که حتی می گید پسر های فامیلتون رو هم نمی شناسی هیچ وقت این حق رو نداری به همه پسر ها این تهمت رو بزنی که همه فاسد هستند !‌( یا حتی 99%‌ !‌)
با تشکر

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 02:25

سلام

Gol دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 23:03

Salam

نادر سه‌شنبه 1 شهریور 1390 ساعت 02:35

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد