ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

نتیجه نظر سنجی سایت تنظیم خانواده

 
نتیجه نظر سنجی سایت تنظیم خانواده
 به نظر شما کدام یک از عوامل زیردر تجاوزات جنسی مهمترین نقش را دارا میباشد.موضوع نظر سنجی
نمیدانممشکلات خانوادگی تجاوزگر روابط دوستی دو جنس مخالفعوامل اجتماعیبد  حجابی زنان و دخترانمشکلات روانی تجاوزگرعدم مهیا بودن شرایط ازدواجعناوین
جنسیت و وضعیت
0.5%0%1.3%5.2%15.7%7.8%14.7%آقا مجرد
2.1%0%0%2.6%0%14.5%6.5%خانم مجرد
0.1%0%0%5.2%7.8%0%3.5%آقا متاهل
0.3%0%0%5%1.3%2.6%3.3%خانم متاهل
3%0%1.3%18%24.8%24.9%28%میزان درصد کل رای

مدت زمان این نظر سنجی 15 روز بود که در این 15 روز 29864 کاربر در نظر سنجی پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده شرکت کرده بودند و آمار های زیر بدست آمد

45.2 درصد شرکت کننده ها آقایان مجرد 25.7 درصد خانم های مجرد 16.6 درصد آقایان متاهل و 12.5 درصد خانمهای متاهل در این نظر سنجی شرکت کرده بودند.

این آمار بر گرفته از نظر افکار عمومی در مورد تجاوزات جنسی بود و متاسفانه  یک تناقض اشکار که بر گرفته از عدم شناخت جنس مخالف است در این آمار مشاهده می کنیم همان اعدادی که به رنگ قرمز مشخص شده اند متاسفانه  دختر ها نمیدانند که بیش از 80 درصد از دختران و زنانی که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند حجاب مناسبی نداشته اند خودتون در آمار بالا دقت کنید اکثریت پسران به این عامل اشاره کرده اند . مشکلات روانی تجاوز گر شرایط اجتماع عدم مهیا بودن شرایط ازدواج همه اینها میتواند در تجاوزات جنسی دخیل باشد اما فرد تجاوزگر سراغ کسی میرود که از آن بیشتر تحریک شده باشد و تفکر غلط این افراد اینست که هر کسی که بد حجاب است پس حتما خود چنین تمایلی دارد .

منبع : پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده

 www.tanzimekhanevadeh.ir

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 10:57

به نام خدا
سلام بر آقای مجد و تمامی دست اندر کاران و کاربران سایت
خدا قوت ؛ انصافا کار قشنگی انجام دادید . قشنگ تر از اون نتایج نظر سنجی است که خودتون هم بهش اشاره کرده اید . ای کاش دختران ما با دیدن این نتایج جالب به خاطر خودشون هم که شده ( نه به خاطر جامعه ، نه به خاطر پسران مجرد ، نه به خاطر دین و مذهب و ...... فقط و فقط به خاطر خودشون ) کمی به خود بیان و دریابند که به کجا دارن کشیده می شن و راهی که انتخاب کردن به کجا ختم می شه . کاش چند قدم جلو تر را هم می دیدن . درسته که ازدواج جلو بسیاری از انحرافات جنسی رو می گیره ولی باز هر فرد متاهل با تحریک می تونه یه متجاوز بالفعل بشه .
و یه چیز دیگه . ما هر موقع عنوان متجاوز رو می شنویم یا می خونیم در ذهن مان یک فرد مذکر ( مرد یا پسر ) را مجسم می کنیم . که به نظر میاد منصفانه نیس . به نظر من خانمی که با پوشش و رفتار نامناسب در انظار عمومی ظاهر می شه و سلامت روانی و جنسی جامعه رو به خطر می اندازه و موجب تحریک جنس مخالف می شه هم تجاوز کاره . پس نمی شه گفت فقط آقایون متجاوزن . ما اغلب نقش زنان را نادیده می گیریم . ما فرد مذکر متجاوز رو ( به حق ) مجازات می کنیم ولی از کنار عامل یا عوامل تحریک به سادگی عبور می کنیم . اون زن بد پوشش ، متجاوز به حریم خانواده هاس . اون متجاوز به حریم و باور های دینی افراد جامعه اس . اون به خاطر خودش به خاطر تمایلاتش به خاطر ارضاء نفسانیاتش یا به هر دلیل دیگه جامعه را به بی راهه می کشه . البته در این مورد فرقی بین دختر و پسر نیس . پسرا هم باید پوشش و رفتار مناسب داشته باشن و در یک کلمه وظایف خودشون را در ارتباط با جامعه انجام بدن. ولی همه قبول داریم که تحریک کنندگی زنان بسیار بیشتره لذا وظیفه سنگین تری هم دارن . این رو خدا در وجودشون قرار داده و طبیعت خلقته و جالب اینه که خانم ها هم به این طرز خلقت راضین . ولی هنگامی که بحث تقسیم بندی وظایف در مورد سلامت روانی و جنسی جامعه پیش میاد اغلب این جذابیت و تحریک کنندگی خود را انکار می کنن و خودشونو کنار می کشن و همه کارها و سپس تقصیرات را به گردن آقایون می اندازن و فورا مظلوم نمایی می کنن . این به هیچ عنوان صحیح نیس و به دور از انصافه.
باز تاکید می کنم من در این گفتار نمی خوام آقایون را از خطاهاشون مبرا کرده و منکر وظایف شون به عنوان یکی از عوامل سلامت یا تحدید جامعه بشم . ولی کاش خانم ها هم بیشتر همراهی و هم دلی می کردن . شاید وظیفه دختران مجرد بیشتر باشه که در این نظر سنجی نشون دادن که از اون هیچ نمی دونن یا این که نمی خوان بدونن .
خداوند همه مون را به وظایف مون آشنا و راهنمایی کنه .
موفق و پاینده باشید .

سمیرا . س سه‌شنبه 17 آذر 1388 ساعت 11:11

سلام من واقعا از شما تشکر میکنم به خاطر این نظر سنجی و درج نتایج دقیق آن همینطور از اطلاع رسانی شما کمال تشکر را دارم . من یک دختر هستم و مواقعی که تا حدی حجابم کامل نیست بیرون میرم بشتر بهم متلک میگن تا امروز متوجهش نبودم اما با این نظر سنجی فهمیدم که مشکل کجاست . باز هم ممنون

حمید پنج‌شنبه 19 آذر 1388 ساعت 16:05

سلام
نظر سنجی بسیار عالی و همشمندانه ای بود .
نتیجه این نظر سنجی وضعیت فکری جامعه ما رو بخوبی منعکس می کنه و حتی میتونه به خوی به ریشه بعضی مشکلات اشاره کنه .
امیدوارم باز هم از این نظر سنجی های خلاقانه داشته باشید

مهدی شنبه 21 آذر 1388 ساعت 10:06

سلام آقای مجد و خدا قوت.
آفرین.
واقعا کارهوشمندانه ای بود و قطعا این کارتون تاثیرگذار خواهد بود. بازم ممنون

با سلام سپاسگذارم از نظر لطف حضرت عالی

setareh شنبه 21 آذر 1388 ساعت 15:27

به شخصه ترجیح میدم نوع ارتباطم با خدا حجابم رو تعیین کنه نه صرفا وجود موجود مزاحمی به اسم مرد.انجایی که گفته شده خواهرم حجابت در ادامه اش می اد برادرم نگاهت.چیزی که سعی دارین نادیده بگیرین.این امارم چیزی از بول الهوسی مردا کم نمیکنه.نتیجه گیری هایی از این دست که موجب میشه مردا فکر کنند نقشی در کنترل امیالشون ندارند ومثل حیوون باید تابع باشن.وقتی فکر وروح مردا بیمار وخلاصه میشن در شکم وزیر شکمشون می خوان زن رو محبوس کنن تا که یه وقت حالشون بد نشه.

اولا
سلام
که در هر ارتباطی واجبه
دوما چقدر خوبه که انسان حقایق را در نظر بگیره و با واقعیتها زندگی کنه .

من از کلیه کاربران بابت تائید این نظر که نویسنده ان به صراحت به جنس مخالف توهین میکند و از الفاظ نادرست استفاده میکند عذر خواهی میکنم .

چقدر خوبه که انسان بدون توهین کردن نظراتش رو ابراز کنه تصور شما از جنس مرد یک تصور نادرست است . زنانی که به عمد ظاهرخود را به گونه ای در میاورند که مورد توجه جنس مخالف قرار بگیرند خود ابراز میکنند مشکل از مردان است بهتر است به جای توهین به جنس مرد کمی در مورد خودتان بیشتر تفکر کنید .
والبته هستند مردانی که جز هوس خود چیزی نمیبینند اما این همه انها را شامل نمیشود . متاسفم از نظری که دادید با این لحن نا پسند

درسا دوشنبه 23 آذر 1388 ساعت 14:12

با سلام
باز هم مطالبتون داره از جنس مرد طرفداری می کنه.در پی مقاله چند هفته پیشتون با این عنوان که : چه گروه از دختران بیشتر در معرض فسادندو اون بحث هایی که شد,این مقاله تون بسسسسسسسسسیار هوشمندانه طراحی شده.
واقعا بهتون تبریک می گم با این ذهن خلاقتون!!!!

با سلام
همیشه واقعیت سخت بوده اما خانمها باید بدانند واقعیت همینه در همه جای دنیا این به هیچ وجه نشانه طرفداری از مردان نیست و این مطلب کلا مقاله نیست بلکه نظر سنجی بوده که همه گروه ها در ان شرکت داشتند پس حرف یک نفر نیست .

درسا سه‌شنبه 24 آذر 1388 ساعت 14:00

سلام
از کجا معلوم که نظرسنجی شما واقعی بوده؟؟؟
در این دنیای مجازی خیلی کارا میشه کرد! پس حقیقتی در این نظرسنجی نشون داده نشده. خودتون سعی کردین نظر شخصی خودتون را به خوانندگان القا بکنید!
یه وقت هایی هر روز به سایتتون سر می زدم اما الان مطالب سایتتون فوق الاده تکراری و کلیشه ای شده.
اما الان ...

سلام



یک شماره فکس ارسال کنید تا ریز نظرات با شماره ای پی و زمان و تاریخ درج نظرات را برایتان ارسال کنیم که انرا وقتی نشان هر کسی بدهید که یکی دو کلاس از رایانه اطلاعات داشته باشد میداند که امار حقیقی میباشد چون ای پی ادرس کاربران بهمراه زمان درج نظر ذخیره شده و حتی قابل پیگیریست که البته این اقدام برای این بود که هر کاربر فقط یک دفعه بتواند نظر بدهد .

گذشته از این امارنیرو انتظامی هم این مسئله رو ثابت میکنه و اگر اعتقاد دارید انها هم امار را دستکار یمیکنند امار کشورهای غربی هم باز این مسئله رو ثابت میکنه که زنانی که از نظر پوشش وضعیت مناسبی ندارند بیشتر مورد تجاوز قرار گرفته اند اونا هم دروغ میگن ؟ فقط شما راست میگید ؟

حسین دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 13:45

با سلام خدمت شما دوستان عزیز

تشکر میکنم در مورد نظر سنجی که صورت گرفت واقعا مسله حجاب بجاست و از دو طرف این موضوع باید رعایت شود هم از طرف مرد و هم از طرف زن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد