ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

دلیل خود ارضائی مردان متاهل ( فانتزی جنسی و فتیش )


دلیل خود ارضائی مردان متاهل ( فانتزی جنسی و فتیش )

مقاله از علی سلطانی مجد

با توجه به حجم انبوه نامه های دریافتی از مردانی که علیرغم داشتن همسر باز درگیر عمل خودارضائی هستند لازم است نکاتی کلی پیرامون این مسئله عنوان شود www.asheghi4u.net

چرا مردان متاهل علی رغم داشتن همسر دست به خود ارضائی میزنند ؟ www.asheghi4u.net

مهم ترین عامل در خود ارضائی میتواند  فانتزی جنسی ( تفکرات ذهنی و تجسم تصویر نزدیکی در قوه خلاقیت  ذهن  ) میباشد  ، اگر مردی از اعمال خاصی در رابطه جنسی لذت ببرد تنها بخشی از این لذت مربوط به واکنشهای جسمی اوست درصد زیادی از آن بواسطه روان وی کنترل می شود به عنوان مثال در فانتزی جنسی اکثر مردان ریختن مایع منی نقاطی از بدن همسرشان لذت بخش است حال آنکه از نظر جسمی خروج منی لذت دارد اما محل ریخته شد آن از نظر جسمی تاثیری بر لذت بخش  بودن آن ندارد  اما  از نظر روانی برای مرد  این حرکت  لذت بخش است  در غریزه جنسی دو فرایند جسم و روان گام به گام پیش میروند و جالب است بدانید گاهی وقتها قدرت روانی و ذهنی  آن چندین برار قدرت جسمی و فیزیکی  آن است . تا جائی که ممکن است مردان بدون آنکه عمل فیزیکی انجام دهند واسطه دیدن یک تصویر محرک و با کمک قدرت روان خود تحریک و انزال کنند .  پس ممکن است یکی از مهمترین دلایل خود ارضائی مردان متاهل همین عامل باشد که همسر آنها حاضر نمی شوند برخی از اعمالی که آن مرد در لیست فانتزی جنسی خود قرار داده است را انجام دهد در اینصورت شاید آن مرد از نظر جسمی ارضاء شود اما از نظر روانی و ذهنی نیاز وی تامین نشده لذا با تصویر سازی و قدرت تجسم به آن نقطه دست میاید .  این مسئله برای مردان پر اهمیت میباشد و میتواند حتی جزء یکی از دلایل خیانتهای آنها به حساب بیاید  ، توجه داشته باشید فانتزی جنسی به مرور شکل میگیرد و تغییر یافتن آن به ندرت امکان پذیر است . معمولا اکثر مردان متاهلی که به خود ارضائی اعتیاد دارند قبل از ازدواج نیز آن عمل را انجام میداده اند لذا چون در خود ارضائی کنترل فشار و تصور به دست خود فرد میباشد در اینصورت فرد قادر نیست تا از رابطه جنسی با همسر خود ارضا شود .  www.asheghi4u.net

معمولا مردان خود ارضائی را از همسر خود پنهان میکنند این عمل چه قبل و چه بعد از ازدواج ، عمل شایسته ای نیست .

راه درمان چیست ؟www.asheghi4u.net

ما ایرانیها یاد گرفتیم همیشه به درمان بیاندیشیم  اما من میخوام به شما توصیه کنم بهتره به پیشگیری فکر کنید قبل از ازدواج راجع به فانتزیهای جنسی هم دیگر سوالات خود را مطرح کنید ، فانتزی جنسی همان اعمالیست که تصور میکنید از آنها لذت بیشتری میبرید ، ممکن است برخی از افراد آنقدر نسبت به این فانتزی واکنش بالایی نشان دهند که هرگز خارج از آن ارضاء نشوند به این نوع گرایش فتیش گفته میشود شاید از نظر شما فانتزی جنسی یا فتیش همسر شما قابل تجسم نباشد و شاید بگوئید خب این عمل چه لذتی برای اون میتواند داشته باشد ؟   اما من در پاسخ عرض میکنم قدرت فانتزی جنسی یا در حد بالاتر فتیش یک قدرت روانی و ذهنیست و نباید هرگز آنرا مسخره کنید و برعکس باید به آن احترا م بگذارید . متاسفم از اینکه خیلی از مردان و زنان نیازهای خود را برای همسر خود مطرح نمیکنند ، توجه داشته باشید رابطه نزدیکی   در راس هرم رابطه زناشوئی قرار گرفته و به صورت مستقیم و غیر مستقیم ناخود آگاه روی سایر رفتارها ، کنشها و واکنشهای افراد تاثیر دارد .  پس به فانتزی جنسی همسر خود احترام بگذراید و از روی میل آنرا انجام دهید مطمئنا خودتان شاهد تاثیر آن خواهید بود . www.asheghi4u.net

از باهم بودن لذت ببرید www.asheghi4u.net

با تشکر از شما

علی سلطانی مجد

نظرات 18 + ارسال نظر
شاهین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 00:58

سلام
آقا واقعا همینه که میگی من خودم 4 ساله ازدواج کردم و درگیر این مسئله هستم همسرم هم اطلاعی نداره لطفا بگید چطوری مطرحش کنیم ؟ ما که ازدواج کردیم

سید مهدی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 12:32

به نام خدا
با سلام
واقعا همین طوره که آقای مجد فرمودند.
متاسفانه فاصله زیادی بین واقعیت و اون چیزی که در ذهنه و پرورش میابه وجود داره . من فکر می کنم سبب بسیاری از اختلافات زناشویی ناشی از مسائل جنسی ، به رشد و پر و بال گرفتن فانتزی ها و ارضاء نشدن شان بر می گرده . متاسفانه نا آگاهی ها در این زمینه زیاده . از یاد نبریم که زنان هم فانتزی های مخصوص به خود را دارن و اغلب هم از طرف مرد برآورده نمی شه . تفاوتی که بین فانتزی های جنسی زنان و مردان وجود داره غالبا به طور ریشه ای با هم متفاوته . فانتزی های جنسی مردان بیشتر فیزیکی است ( سخت افزاری) و برای زنان بیشتر احساسی است ( نرم افزاری)

سیمین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 13:54

اگر از یک رابطه طبیعی لذت ببریم دچار معضل فانتزی جنسی نخواهیم شد! اختیار و کنترل این وضعیت در دست خود ما است. موضوع فانتزی جنسی اعمال خلاف طبیعت انسان خلاف بهداشت و خلاف .... را توجیه نمی کند!!

سایه دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 16:26

با سلام
من یه سوالی داشتم،به تازگی با یکی از خواستگارام صحبت داشتم،از هر لحاظ تفاهم داشتیم و به نظر خودم و خانواده ام فرد مناسبی هست.تنها مساله ای که وجود داره و از جهات مختلف ذهن من رو به خودش مشغول کرده اینه که من از لحاظ فیزیکی جثه نسبتا متوسط رو به درشتی دارم ولی اون آقا تقریبا هم قد با من ولی جثه ریزی داره، این مساله هم از لحاظ اجتماعی فکر میکنم تاثیر داره هم از لحاظ روابط زناشویی.میدونم که هیچ الگوی خاصی در زمینه ی رابطه زناشویی در این مورد وجود نداره ولی احساس میکنم تو رابطه باید مرد به نوعی توانایی فیزیکیش بیشتر یاشه و یه مقدار بتونه مسلطتر عمل کنه،میشه نظرتون رو در این مورد بدونم؟ شرایط فیزیکی چقدر توی بهره بردن از لذت جنسی میتونه مهم باشه؟

سپیده دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 19:13

خیلی ممنون از مقالتون اگه ممکنه درباره خودارضایی خانم ها و آثارش هم مطلب بذارید!

علی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 20:53

سلام
در مورد فانتزی جنسی هیچ زن ایرانی حاضر به براورده کردن همسر خود نیست.مثلا ریختن منی در دهان و...این مسایل نیاز به اموزش دارد که در کشور ما نیست.

سارا سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 10:46

باسلام
سوالی داشتم از خدمتتون
من میخواستم در سایت عضو بشم و مبلغ عضویت رو از طریق اینترنت بپردازم
ولی برای تکمیل فرم با این پیغام مواجه شدم:
کاربر گرامی در صورتی که وجه مورد نظر را پرداخت نکرده اید این فرم را تکمیل نفرمائید در غیر اینصورت سایت برای آی پی شما مسدود می شود
ولی در پایین صفحه نحوه واریز رو پرسیده
یعنی اگر من هنوز پولی پرداخت نکرده باشم و گزینه ی اینترنتی را انتخاب کنم بعد از اون صفحه ای برای پرداخت وجه برای من باز نمیشه؟
یا اینکه باید اول اینترنتی پرداخت کنم بعد این گزینه رو زنم؟
لطفا راهنمایی فرمایید چون نمیخوام جوری بشه که بعدا نتونم از سایتتون استفاده کنم
با تشکر

سلام به ایمیل
info@tanzimekhanevadeh.ir
ایمیل بدید و مشکلتونو مطح کنید تا رسیدگی شود

ثمین سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 12:01

سلام
همسر من که ۳۳ ساله هستش و ما سه ساله که با هم ازدواج کردیم به مدت ۱۰ سال خود ارضایی میکرده
رابطه جدی ما از یک ماه بعد از دوران نامزدیمون شروع شد که اغلب طبیعی نیست و خیلی زود شروع شد به مدت چهار ماه رابطه ما خوب بود چون در حین رابطه هر کاری که از من می خواست انجام میدادم اما درست بعد از چهار ماه فروکش کرد و دیگه به حالت اولش برنگشت و من نمی دونم چرا حتی بعد از یک سال ازدواج کردن و شبها کنار هم خوابیدنمون م تاثیری تو این رابطه نداشت. من واقعا تعجب میکنم! من و اون ۱۲ سال اختلاف سنی داریم من ۲۱ ساله هستم .من بارها و بارها راجع به این مسئله با اون صحبت کردم اما هر بار دو روز خوب بود و دوباره شد همون آدم قبلی انگار اصلا هیچ میلی به من نداره
گاهی وقتا فک میکنم که داره با من لج میکنه علی رغم لذتی که این رابطه ها دارن و لذت بیشتری که تو خود ارضایی نهفته است دارم دو سه هفته ات که رو خودم کار می کنم تا بی خیال این نیازم بشم و اون رو تو خودم سر کوب کنم
من نمی تونم منتظر بشینم تا ببینم اون کی میخواد تا من خودم رو در اختیارش بزارم پس نیاز های من که بارها و بارها حتی غرورم رو هم شکستم و باهاش راجع بهشون حرف زدم چی میشه؟!
لطفا جوابم رو تو همی قسمت نظرات بدین!
متشکرم!

با سلام
دوست عزیز لطفا مشکل و سوالات خودتان را از طریق فرم ارسال سوال و یا فرم مشاوره مطرح نمائید . واحد پشتیبانی سایت صرفا نظرات - انتقادات و پیشنهادات راپاسخگو میباشد

سجاد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 22:01 http://sajjadkaz2003.mihanblog.com

دروووود

زری جمعه 19 آذر 1389 ساعت 20:33

مسالی که زدین مشمعز کنندس.چه جوری میشه بش احترام گذاشت!یعنی بدون دیدن فیلمهای ...این فانتزی شکل گرفته!ولی آدم دلش واسه مردا میسوزه:)

زری جمعه 19 آذر 1389 ساعت 20:35

مثالی که زدین مشمعز کنندس.یعنی بدون دیدن فیلمهای...شکل گرفته!؟

علی یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 19:57

مهمترین مساله رعایت بهداشت اولیه است که بسیاری از زنان ما یا به ان اهمیت نمیدهند یا فرصت ژرداختن به ان را ندارند.بقیه مسایل پیشکش.مثال زده شده مشمعز کننده نیست

پارازیت دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 11:51

مشمئز اینطوری نوشته میشه !!!

زری یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 19:25

هست!منصف باشید هست.هر کار لذت بخشی چه برای مرد چه زن دلیل درست بودنش که نیست.ببخشید شربت که نیست!شما خودتون حاضرید میل کنید؟وجدانا"؟

منصور چهارشنبه 1 دی 1389 ساعت 12:01

تعجب می کنم چرا بعضی ها از مطرح کردن این موضوع اشفته شده اند این واقعیتی است که نمی توان منکر ان شد
به نظر من یکی از لذت بخش ترین قسمتهای زندگی صحبت کردن با همسر خود در مورد فانتزی های جنسی است من حدود 48 سال سن دارم و 24 است ازدواج کرده ام و گاهی که با خانمم در این مورد صحبت می کنیم برای هر دو ما شیرین و فرح اور است و فکر می کنم خیلی به گرمی روابط طرفین کمک کند

با تجربه چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 19:02

قابل توجه « زری »
مشخصه که هنوز کامل نمیدونی که اون شربتی رو که میگی نمیخورنش. بلکه بعد از پایان رابطه جنسی به بیرون تف کرده ودهان رو میشورن.

نازی دوشنبه 14 آذر 1390 ساعت 23:35

آقای باتجربه و دوستان!
میشه بگید چرا فقط خانومای بیچاره باید از این کارای مشمئز (مشمعز) (ددمنشانه!) انجام بدن؟؟؟
آقایونم حاضرن نقش استار فیلمای... رو باسه خانوما بازی کنن؟؟؟

بی نام چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 16:21

ایول همتون باحالید.نازی.منصور .علی.زری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد