ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج
ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

ازدواج و آموزش مسائل جنسی و روابط زناشوئی

آموزش رابطه جنسی و بررسی مسائل زناشوئی و ازدواج

تماس جنسی از راه دهان ( ORAL 3X ) - ایدز را جدی بگیرید

تماس جنسی از راه دهان ( ORAL 3X ) - ایدز را جدی بگیرید

ویژه جوانان

http://asheghi4u.blogsky.com

تماس جنسی و تحریک از راه دهان با واژن (عضو جنسی زنانه) و یا با آلت تناسلی مرد را تماس جنسی امن نمی شناسند. تحقیقات تاکنون ثابت کرده اند که تماس از راه دهان می تواند ویروس اچ. آی. وی. و علاوه بر آن دیگر بیماری های مقاربتی سرایتی را انتقال دهد.

Oral 3x is a Common Practice

تحریک جنسی از راه دهان مسئله ای که عمومیت دارد.

تماس از راه دهان تحریک بر انگیزبوده و قوه جنسی را تحرک می دهد. این کار از طریق مکیدن پنیس (آلت تناسلی مرد)، و یا لسیدن واژن(عضو جنسی زنانه) و مقعد صورت می گیرد.

"Fellatio" نام لاتین روشی است که در آن آلت مرد توسط زبان تحریک می شود.

"Cunnilingus" به روشی گفته می شود که دهان به تحریک واژن(عضو جنسی زنانه) و چوچوله می پردازد.

"Anilingus" اصطلاح لاتین روشی است که دهان با مقعد برای تحریک در تماس است.

مطالعات نشان می دهد که تماس جنسی دهانی معمولاً دربین همه گروه های سنی که این جوانان را هم شامل می شود، رایج است و در بین بسیاری از شرکای جنسی زن و مرد وهمچنین بین شرکای جنسی هم جنس رواج دارد.دربین جوانان به خصوص خانم های جوان ممکن است به دلیل عدم تمایل به دخول و حفظ بکارت به عنوان نوعی تمرین در رشد توانایی جنسیتی ویا پاسخ به کنجکاوی های روابط جنسی این عمل جالب باشد در صورتی این رابطه کم خطر است که بین شرکای جنسی ثابت  - زن و شوهر - انهم در صورتی که از مبتلابه بیمارهای مقاربتی  نباشند جایز است.(البته درتحریک دهانی آلت تناسلی مردانه در صورت استفاده صحیح از محافظ کاندوم، خطر انتقال بسیار ناچیز خواهد بود.)
http://asheghi4u.blogsky.com

تماس جنسی دهانی و خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی

خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. از یک شریک جنسی آلوده از طریق تماس جنسی دهانی بسیار کمتر از ریسک انتقال اچ. آی. وی. از طریق نزدیکی مقعدی و واژینال است. از این جهت که، مشخص کردن میزان دقیق خطر ریسک انتقال ویروس اچ. آی. وی. از راه 3کس دهانی مشکل است. بعلاوه اینکه بیشتر اشخاص در روابط جنسی شان شکل های دیگری از تماس های جنسی را علاوه بر رابطه دهانی دارند. مانند دخول در واژن و یا مقعد. به این دلیل مشکل می توان مشخص کرد که این انتقال نتیجه تماس دهانی بوده و یا نتیجه تماس های خطرناک دیگربوده است.ضمن این که علاوه برخطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. در تماس دهانی بیماری هایی سرایتی مقاربتی نیز از این راه منتقل می شوند. وقتی که پزشکان خطرانتقال دادن یک آلودگی مسری مانند اچ. آی. وی را توصیف می کنند بیشتر از اصطلاح "خطر بالقوه" ویا "خطر نظری" استفاده می کنند. به زبانی ساده تر "خطر بالقوه" یعنی انتقال از یک شخص به شخصی دیگر ممکن است، هر چند که تاکنون مدارکی مستند برای اثبات قطعی آن وجود ندارد." خطر بالقوه" به معنی " خطر بالفعل " نیست. به کلام دیگر انتقال آلودگی با ویروس اچ. آی. وی. از نظر "نظری ممکن" است اما الزاماً منظور این نیست که حتماً اتفاق خواهد افتاد. " خطر بالفعل " در توصیف "انتقالی" استفاده می شود که مدارک مستند علمی کافی برای اثبات آن وجود داشته باشد.


خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با پنیس ( آلت تناسلی مردانه)http://asheghi4u.blogsky.com

خطر بالقوه:در تماس دهانی با آلت مردانه به شکل "نظری" خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که آلت را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه آلودگی از طریق ترشحات پیش ازمنی و منی به دهان راه پیدا می کند.برای شخصی که آلت وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز، از نظر "نظری" خطر انتقال آلودگی وجود دارد به دلیل آن که آلودگی مستقیماً از ترشحات دهان بوسیله خراش، بریدگی روی پنیس و همچنین از طریق منی با خون تماس پیدا می کند.

خطر بالفعل:البته میزان خطر به مراتب بسیار کمتر از خطر تماس جنسی مقعدی و واژینال است.

"ضمناً ویروس اچ. آی. وی. می تواند به شخص دریافت کننده انتقال پیدا کند حتی در مواقعی که انزال صورت نگرفته و مایع منی خارج نشده باشد."

خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با واژن (عضو جنسی زنانه)http://asheghi4u.blogsky.com

خطر بالقوه:در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل "نظری" خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. (این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.) برای خانمی که عضو جنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز، از نظر "نظری" خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند.

خطر بالفعل:میزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در این مورد نیز به مراتب بسیار کمتر از خطر انتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژینال است. در هر صورت در چندین مورد گزارش شده از انتقال ویروس ازطریق دهان، بیشتر تماس دهانی با واژینال گزارش شده است.

خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با مقعد

خطر بالقوه:در تحریک دهانی مقعد نیز به شکل "نظری" خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که مقعد را با دهان خود تحریک می کند) وجود دارد. بدلیل اینکه این عضو در معرض خون آلوده قرار دارد که از ضایعات، ترشحات و خونی که بر اثر برش، زخم و یا خراش در اطراف مقعد پدید می آید به داخل دهان راه پیدا می کند.برای شریک جنسی که مقعد وی بوسیله دهان دیگری تحریک می شود نیز، از نظر "نظری" خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و با مقعد تماس پیدا کند.

خطر بالفعل:مواردی مستدل ومستند از انتقال بوسیله تماس دهانی با مقعد ثبت شده است.

کاستن خطر انتقال ویروس اچ. آی. وی. در تماس جنسی دهانی

پزشکان مواردی را گزارش کرده اند که ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی انتقال یافته است.خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی را می توان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

حرف امروز

باران نباش تا با التماس به شیشه بکوبی که نگاهت کنند. ابر باش که با التماس نگاهت کنند که بباری

 

نظرات 16 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 06:25

جناب آقای مجد با سلام لطفا بنده را و سئوالم را قابل بدانید و پاسخی بدهید : در لینک زیر از معجونی گفته شده که ظاهرا پایه و اساسی ندارد و توضیحی به آن معجون داده نشده است. چند بار هم ایمیل زدم که جوابی ندادید. لطفا خودتان یک بار به این لینک سری بزنید و بخوانید و اگر متوجه شدید به ما هم توضیحی بدهید. با تشکر

http://asheghi4u.blogsky.com/?PostID=36

سلام بررسی می شود در همینجا پاسخ میدم

یک دوست سه‌شنبه 3 شهریور 1388 ساعت 12:31

ممنونم خیلی مفید و جالب بود
خسته نباشید بنظرم از اون نزدیک شدن به پرتگاه و افول سطح کیفی مقاله هاتون داره کم میشه .

سلام
بله از نظر خیلی ها درج مطالب تحریک امیز و کلا انچه که به مربوط به پایین تنه هست باعث بال ارفتن سطح کیفی می شود که البته این نظر برخی افراد است نه ما .
با توجه به دسترسی کودکان به اینترنت درج برخی مطالب مناسب نیست و خلاف معیارهای ا«وزشی و تربیتی در نتیجه از اهداف این مجموعه به دور است .

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 12:20

متاسفم با جواب دادنتون خودتونم خوب میدونید که چقدر سطح کیفی مقاله هاتون پایین اومده ولی جوابتون خیلی زننده و تند تیزه و بی ادبانست .بهتر بود مثل بیشتر نظرات که جواب نمیدید .جواب نمیدادید

ما سوالات را در قسمت نظرات جوابگو نیستیم اما نطرات را جوابگو هستیم .
نکته ای که جالبه چطور سطح مقالات پایین امده اما روز به روز به امار بازدید کنندگاه و اعضای سایت افزوده می شود ؟
شاید میزان سنجش سطح کیفی از نظر شما با نظر سایرین متفاوت است ؟
هر نظری خلاف نظر شما بی ادبانست ؟

م چهارشنبه 4 شهریور 1388 ساعت 22:14

خیلی ممنونم

درسا جمعه 6 شهریور 1388 ساعت 15:05 http://www.bluegalaxy.blogsky.com

سلام
کمکم وبلاگتون داره تبدیل به وبهای تبلیغاتی میشه.دیگه مطلب خیلی کم می گذارید! اکثرا هم تکراریه!
ولی در کل وبلاگ خوبی دارید. من همیشه دنبال می کنم.

سلام
ما فقط سی دی مقالات را تبلیغ میکنیم که از سایت خودمونه و این تبلیغ مدت 3 سال هست که هر روز در وبلاگ موجوده ما حتی بخشی از تبلیغات کنار صفحه را حذف کردیم .
تبلیغات بریا کسب درامد و پیشبرد سایت است ما که بودجه ای نداریم

امیر جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 07:43

با سلام ده روز از وعده آقای مجد گذشت و دریغ از یک پاسخ کوتاه ! موفق باشید !

با سلام
اگر منظورتان پاسخ به ایمیلهاییست که برای ایشون ارسال می شود من در جایگاه همکار ایشان باید عرض کنم از زمانی که اعلام کردن قصد رفتن دارند تعداد دریافت ایمیلها در باکس ایشان از روزانه 70 یا 80 تا ایمیل گذشته من از جانب ایشان از شما و کارابرن دیگر عذر خواهی میکنم ما چون نمایشگاهی در مصلای تهران در پیش داریم در پی تدارکات برپایی غرفه در این نمایشگاه هستیم از اینرو چند روز اخیر و اینده با کمبود نیرو مواجه شدیم و هستیم تا جایی که همه عوامل از خوده اقای مجد گرفته تا سایر همکاران پیگیر مسایل مربوط به نمایشگاه هستیم شما هم قبول بفرمائید پاسخ به حدود 100 ایمیل در روز کرا اسانی نیست و زمانبر میباشد .

امیر یکشنبه 15 شهریور 1388 ساعت 14:59

با تشکر منظور بنده اولین سئوال همین بخش نظرات هست که بنده پرسیدم و آقای مجد در تاریخ سوم شهریور جواب دادند که : بررسی می شود در همینجا پاسخ میدم ...

امیر دوشنبه 23 شهریور 1388 ساعت 16:03

۲۰ روز گذشت و از پاسخ آقای مجد به اولین کامنت این مطلب خبری نشد . امیدوارم ده روز دیگر ننویسم ۳۰ روز گذشت و پاسخی دریافت نشد !

سلام
اقای مجد در بیمارستان هستند به ایمیلشون ارسال کنید پس از ترخیص پاسخگو خواهند بود

امیر سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 15:40

قبلا از طریق ایمیل این سئوال را پرسیدم که جواب دادند بررسی خواهند کرد و جواب خواهند داد . دیدم چند ماه گذشت و خبری نشد این بار کامنت گذشتم . باز هم صبر می کنم شاید پاسخی دریافت کردم . جالب این است که سئوال بنده در مورد محتوای یکی از مقالات سایت است و یک سئوال شخصی نیست که این همه باید صبر کنم !!!

با سلام

کلا افرادی که پاسخگوی نظرات هستند صرفا انتقادات نظرات و پیشنهادات را اعمال میکنند و جوابگو هستند نه سوالات را چون نه پزشک هستند نه مشاور و فقط زمانی پزشک و مشاورین طرف قرار داد سایت پاسخگوی سوالات هستند که از طریق فرم ارسال سوال سوالی مطرح شود .

در ضمن لینک مقاله رو ندید اسم مقاله و تاریخ درجشو ارسال نمائید .

امیر چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 09:19

با تشکر اگر نظری به اولین کامنت بیندازید متن سئوال و لینک مورد سئوال را خواهید دید :

http://asheghi4u.blogsky.com/?PostID=36

در این لینک از یک معجون صحبت شده و توضیح آن به مطلب قبلی ارجاع داده شده که به هیچ وجه در مطلب قبلی و حتی مطالب قبلی وجود ندارد. ضمنا سرچ کردم دیدم کپی همین مطلب عینا در صدها سایت دیگر هم وجود دارد و همه گفته اند ... اگر از معجون یادداشت قبلی استفاده نمایید تا هفته ای ... لطفا اگر توضیحی دارد بفرمایید که این معجون چیست ؟ با تشکر
.....................
خیلی جالب شد . بحث معجون در لینک فوق و در مبحث انزال زودرس نوشته شده بود ولی الان که خواستم لینک را چک کنم دیدم دوستانتان صورت مسئله را پاک کردند و کل موضوع انزال زودرس که معجون در آن بود حذف شده است . اما اگر در گوگل این عبارت را سرچ کنید خواهید دید که در سایتتان بوده و الان حذف شده است . پنجمین پاسخ گوگل شمایید:
انزال زودرس اگر از معجون یادداشت قبلی استفاده نمایید
با تشکر

ما لینکهایی را حذف میکنیم که منبع ان غیر معتبر باشد اخرین بار یهم که لینکی حذف شده مربوط به دیماه ۱۳۸۷ میباشد واسه همین ازتون خواستم که عنوان مقاله رو ذکر کنید .
تا در لیست مقالات حذف شده جستجو کنیم .

امیر پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 21:06

چرا به نوشته های بنده توجه و دقت نمی کنید ؟؟؟

عنوان مقاله : انزال زودرس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ما مقاله حذف شده را چک کردیم همینطور منبع ان که در هر دو نامی از معجون برده نشده بود لذا به دلیل نقص در مقاله مطلب حذف گردیده بود از سایت .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 31 شهریور 1388 ساعت 17:48

ممکنه بفرمایید این oral sex از نظر شرعی چه حکمی دارد؟ این خیلی مسئله مهمی است

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:56

بله.من هم همین سوال رو دارم که از نظر اسلام ایا این oral sex مشکلی ندارد؟ آیا مایع منی مرد یا ترشحات زن اگر وارد دهان شود از نظر شرعی مشکلی ندارد؟ ممنونم از سایت خوبتان

ورود منی به دهان حرام است .

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر 1388 ساعت 09:24

ترشحات زن چی؟ ان هم حرام است؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 فروردین 1389 ساعت 16:01

سلام من یه سوالی دارم شما در این سایت همه ی روابط جنسی که یک دختر میتواند با حفظ باکرگی خود با یک مرد داشته باشد را منع کردید و خطرناک دانستید و در یک مقاله ی دیگر بیان کردید کمتر مردی با دختری که رابطه داشته ازدواج میکند من گفته های شما را قبول دارم ولی پس دختری که نیاز جنسی دارد و موقعیت ازدواج ندارد چه کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا به این سوال من پاسخ بدید ولطفا نگید سر خودش شلوغ کنه تا فکر نکنه

مترجم دوشنبه 17 خرداد 1389 ساعت 05:13

آلت تناسلی مرد(پینس) است نه پنیس
penisنوشته می شود ولی تلفظ آن pines است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد